Project Warsaw
Search
K
Comment on page
🙋

Tworzenie postaci

W tym wątku zostanie poruszone poprawne podanie danych osobowych swojej postaci, wybierania jej ekwipunku początkowego oraz dostosowania jej wyglądu i ubioru.

Krok 1: Podawanie danych osobowych

Ekran gry przy pierwszym wejściu na serwer
Aby poprawnie uzupełnić dane osobowe, postępuj zgodnie z poleceniami podczas wypełniania pól tekstowych. Imię i nazwisko nie powinno zawierać cyfr, a data urodzenia i wzrost liter. Do tego datę urodzenia musisz wpisać w formacie |mm/dd/rrrr| gdzie "m" oznacza miesiąc, "d" oznacza dzień, a "r" oznacza rok. Na koniec wybierz płeć z 2 dostępnych opcji klikając na nią.
Przykład poprawnie uzupełnionego formularza

Krok 2: Wybieranie przedmiotów startowych

Menu wyboru przedmiotów startowych
Aby wybrać przedmioty startowe, wystarczy je zaznaczyć klikając na nie myszą. Trzeba jednak pamiętać, że budżet na start jest ograniczony, dlatego nie możemy zabrać ze sobą wszystkiego. Jeśli zostaną nam wolne środki, zostaną nam przyznane w formie gotówki wraz z ewentualnie wybranymi przedmiotami.
Przykład wybierania przedmiotów startowych

Krok 3: Kreator postaci

Pierwsze spojrzenie na kreator postaci
Kreator postaci został stworzony w taki sposób, żeby w jak największym stopniu ułatwić ten proces. Przyciski znajdujące się w lewym-górnym rogu ekranu odpowiadają odpowiednio zakładkom:
  1. 1.
    Rodzice - znajdują się tam opcje wyboru pochodzenie, kształtu ciała czy koloru skóry,
  2. 2.
    Twarz - znajdują się tam opcje odpowiedzialne za modyfikację wyglądu twarzy,
  3. 3.
    Komplety ubrań - znajdują się tam przygotowane zestawy ubrań, z których możemy wybierać,
  4. 4.
    Włosy - znajdują się tam opcje związane z owłosieniem naszej postaci,
  5. 5.
    Makijaż - znajdują się tam opcje związane z nakłanianiem makijażu.
Aby jeszcze bardziej ułatwić ten proces, w lewym dolnym rogu znajdują się suwaki odpowiedzialne za modyfikację pozycji kamery oraz możliwość podniesienia rąk, poprzez kliknięcie szarego przycisku, obok przycisku ZAPISZ.
Przykładowy wygląd postaci po konfiguracji